Tuesday, February 24, 2009

aKu dan dYe...



ak dan dye..due2 memg sengal..
ni la gaya2 "kestressan" stlah 3test dlm minggu neh...


:test busukk:

pertama :
test discrete math..bajet sush cam soklan en mohri,tp sng glerr..
direct method pnyer soklan..tp...apakan daye..hampeh maa..xleh
nk pk ble da bce yg sushh...
kedue :
test networking..kate msuk bab 1-6..skali kuar bab 9..wpon da blja,
kteorg ttp xtau nk jwb..tp yg plg bengangnyer,yg kuar hnyer la bab 6..
pnye la ak nk hbskan bab 1 dlm 2 3 hari...lgi skali test ak hampehh...


:tkut kne retest:

ketige :

test software engineering...yg ni xtau tahap "kehampehannyer" sbb x test ag..tp agak2

cam hampeh jek..sbb xbce pe pon lg...jumaat ni da..mne smpat nk hbeskan 9 bab...

:doakn kejayaan kami dlm test SE:
ni peringatan kpd student2 di luar sne..jgn duk nyembg,tdo,maen n

smue yg berkaitn dgnnyer ketika lecturer mengajar..

mule la xtau ape nk jwb dlm test...hehe



:kami mmg anti-test:

5 errors:

Raz said...

sini aku nak protest

stress kah macam 2??

masih still bole tersenyum2??

haha

ke saje2 nak tayang sekap @scarf @anak tudung baru??

kui3

ape2 pon..

stylo gle ah korang

hahaha

anis said...

pehal lak ko neh?
asyik emo jek...haha
yela..stress 2..stress style baru..kih2
nk tayang sekap baru fizoh..mane tau de org nk bli..
stylo kahh???ok..nnt ak pkai g class..ade bran??hehe

Raz said...

dah ko suro protes..

aku protes r

mane de protes baik2

xsyok ah

hahaha

aku cabar ko

pki g klas fiqh n munakahat

pZah said...

hahaha..
aku nak gelak je..
sengal la gmbr2 tu..
mmg xmacam stress pun..kih2.
muka cam nak cari gaduh je aku tgk..
pesanan aku~bergembira lah bersama test2 anda!

anis said...

peacemaker : protes jht2 lg pon xpe..lg ak ske...haha..oit..pesal ko plih sbject fiqh lak?ni msti kes sje nk malukan ak dpn dak "xde prasaan" 2 kan?xnak2..!kih3

pZah : tau xpe..tp ak rase xckup sengal ag..nnt kte wat yg lgi sengal k..tp tngu test akan dtg la..haha..muke nk cari gado ngan lecturer kahhh???